• Dragă cititorule,

    Pentru a putea participa activ la discuțiile de pe forum sau crea propriile subiecte, trebuie să deții un cont în joc. Înregistrează-te aici!

Update Versiunea 1.45

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Elmer Fudd

Community Manager
Echipa Elvenar
Rabbit Killer

Informații actualizare



Salutare oameni și elfi,

În această versiune am adus îmbunătățiri aplicației mobile și am rezolvat unele bug-uri. Poți consulta lista completă mai jos.

Îmbunătățiri


  • Am făcut mai ușor de citit timpul rămas pentru iscoadele active.
  • Am îmbunătățit modul de gestionare a recompenselor în Puncte de cunoaștere primite în timp ce erai offline.

Reechilibrare joc



Până acum, clădirile de eveniment care au produs Orci sau Mană, ofereau doar provizii la nivelurile inferioare. Acest lucru s-a schimbat acum, pentru a le da mai multă valoare. Ele vor genera resurse care sunt mai relevante pentru capitolul în care te afli când primești una dintre aceste clădiri. Deci, în loc să ofere doar provizii la niveluri inferioare, de acum înainte, vor da următoarele recompense:
  • Clădiri care produc Orci:
    Capitolul 1-5: Provizii
    Capitolul 6-7: Una dintre mărfurile tale nestimulate de nivelul 3
    Capitolul 8 - Infinit: Orci
  • Clădiri care produc Mană:
    Capitolul 1-5: Provizii
    Capitolul 6-8: Una dintre mărfurile tale nestimulate de nivelul 3
    Capitolul 9 - Infinit: Mană
Notă: Pentru a putea implementa această modificare, trebuie să anulăm producția acelor clădiri o singură dată. Acestea vor începe să producă noua resursă din momentul în care te-ai conectat la joc prima oară după finalizarea actualizării. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.

Bug-uri Reparate



La fel ca în toate actualizările, am rezolvat și o serie de bug-uri, printre care:

  • Am făcut unele mici modificări în sortarea misiurilor repetabile pentru a le face mai coerente.
  • Am rezolvat o eroare care cauza colectarea lentă a producției.

Mobil